Slilja skrev 2014-02-04 07:35:40 följande:
Kalejdoskop: TRX är ett pass i gymmet där man använder TRX-band som hänger ner från taket.. Passet finns på NW! Vi körde intervaller i 45min, var svimfärdig efteråt haha.. Googla, finns säkert massor med videos:) Grit har jag inte vågat mej på ännu men kanske någon gång under våren:)
Aha, vi tränar också på nw :) Oj, det lät roligt! Men om du kört det passet så vågar du Grit, det är ju bara 30 minuter ;) Vi har än så länge bara provat grit cardio, det är sjukt jobbigt för konditionen och benen, men det ger resultat ganska snabbt! Jag trodde jag hade bra kondition innan jag provade det, men ack så fel jag hade :P
filibustern skrev 2014-02-04 09:13:36 följande:
vill prova så många jag kan under mitt liv! utom judo... vet inte varför.. men det känns så.. ne.. :P min karl tränade thaikwando när han var typ runt 18. innan vi träffades. enligt hans mor så var han förbaskat vältränad då :P gatt förresten googla capoeira. aldrig hört talas om. ser riktigt kul ut!
Haha, har ett liknande fall här med min karl, han tränade shootfighting för kanske 5-6 år sen och har till och med bildbevis på hur vältränad han var ;) Så nog är det bra träning alltid! Kan tänka mig att det är sån träning där man har så roligt att man inte märker att man tränar..ungefär :) Ja, tycker jag med, lite mer dansaktigt, vilket jag tror skulle passa mig rätt bra, även om jag är värdelös på koordination :P
Måste förresten fråga, du råkar inte bo i Jämtland eller så? Är själv uppvuxen där, och ordet "gatt" fick mig att reagera :)