• PimPim83

Har du något tips på hur vi skulle kunna förbättra BT?

Sökfunktionen här på sidan fungerar inte alls! Ta bort den eller förbättra! Man kan söka på trådnamn som man vet finns, men sökfunktionen får ändå inga träffar. Om man väl får ett sökresultat är det inga relevanta svar, eller supergamla trådar. Detta blir extra tydligt när någon ska göra reklam för sig själv och drar upp trådar som är 10 år gamla. Vi som är aktiva i forumet har påtalat detta FLERA gånger och inget händer. Forumvärdar skriver bara att det ska "be någon titta på det", men ändå händer ingenting. Varför kan man undra?

Jag tycker även att det skulle vara en förbättring att låsa trådar för fler svar när de varit inaktiva i exempelvis ett år. Då slipper det komma en massa jättegamla och inaktiva trådar och ta plats i forumet. De ska finnas kvar för att man ska kunna läsa i dem, men inte skriva i dem. Det hade varit en klar förbättring!

En förbättring skulle även vara om forumvärdarna är mer aktiva i forumet. Nu är det upp till oss medlemmar att anmäla sådana som bryter mot reglerna. Lite slappt kan tyckas.

• PimPim83
    Tessa skrev 2014-01-17 23:20:41 följande:
    Tycker det finns vissa överflödiga inslag på BT - t.ex. "Hitta lokala företag". Det finns inte ett speciellt stort utbud av företag och det känns inte som att det uppdaterats på många år. 
    Håller med!
  • PimPim83
    Jag tycker att det ska finnas möjlihet i Köp & Sälj att klcika upp eventuella bilder så att de blir större. De blir så små nu. Jag tycker även att det ska synas tydligare när man fått ett nytt mejl eler gästboksinlägg. Det har hänt flera gången att jag har missat att någon skickat privat meddelande till mig eftersom den pyttelilla notifieringen smälter in i övrig grafik.
Svar på tråden Har du något tips på hur vi skulle kunna förbättra BT?