• virrefo

lekar och annat roligt för brudpar och gäster

Vet att det finns massor med trådar innan men hittar inget bra. Behöver tips på vad vi kan hitta på under festen. Är rädd att festen kommer bli stel. Önskar en massa tips på vad vi kan hitta på både för oss och gäster

• Svar på tråden lekar och annat roligt för brudpar och gäster
  • virrefo

Daniiel tack för ditt svar. Gick in på länken och var mycket bra lekar på enkel nivå

• virrefo

Bordsplacering ska vi inte att för sånt avskyr både jag och min blivande. Behöva sitta med någon som man inte har något gemensamt med gör det ännu mer stelt vi bjuder föräldrar syskon med familjer och vänner vi haft i tio år eller mer. en del gillar lekar en del inte. Men någon typ av lek el frågesport vill vi och dom ska helst ligga mer fokus på brudparet. Hade vi tänkt iallafall. Typ den skoleken och den där där man ska lista ut vem som är makens el hustruns ben. Då involeverar men andra men fokus ligger på oss. Sen är vi inga dansmänniskor. Känner mig mest obekväm men vi lär nog bli påtvingade en dans.vi kommer även ha pussklockor utplacerade för att få gästerna att inte bara sitta still. .

• virrefo

Dom flesta känner varandra. 
    har frågat dom som vara så toastpar om dom ville ansvara för lekar men dom visste inte än. och komtrollfreak som jag är och svårt att be om hjälp så får det bli som det blir. Håller ust nu på att jaga någon som kan tänkas ställa upp att servera drinkar  fixa fram maten fixa kaffe och allt sånt som hör till.
    har funderat hur jag ska göra med placering fram och tillbaka.
    vet bara att där vi sitter ska våra föräaldrar sitta med. Känner själv att det blir för mycket planering  med bordsplacring. hjärna är redan i kaos Obestämd 

• virrefo

Vet inte om det beror på mitt kontrollbehov utan mer att dom har så mycket själva. tack för tipset om restaurangskolan. Får se hur det blir med placering. Har ju fram till sommaren att bestämma mig

• virrefo

Nästa vecka är det exakt 6 månader kvar. Så jag hinner nog möblera om i skallen många gånger

Svar på tråden lekar och annat roligt för brudpar och gäster