Bröllop i Göteborg 2014
Hej!
Jag hoppar in om det är okej! Nu börjar nog min blivande bli trött på mitt eviga bröllopsprat.
Vi gifter oss 5 Juli i Öckerö Gamla Kyrka och ska ha festen nere vid vattnet på Hönö i lokalen " Havskatten Hönö"
Klänningen är hemma men skall justeras lite, lokalen klar, resan bokad, hår och smink, kock,florist,servitriser och hovmästare bokat, menyn är i princip klar och inbjudningarna är ute och nästan alla inbjudna har bokat att dom kommer (hjälp va många de blev), ringen är påväg från guldsmeden och kommer idag förhoppningsvis. Vi har inte haft någon direkt budget, och jag vågar inte riktigt räkna på vad kalaset gått på heller haha! Men Lokalen var det som var absolut dyrast, men den är helt fantastisk så det fick det vara värt!
Känns som om vi är ute i ganska god tid, det ända jag känner att vi börjar få kort om tid till är fotograf. Har ni några tips på bra fotograf i gbg-området?
Sen har jag även ett mega problem (tycker jag) SKOR!
Och hur gör ni andra med musik?
Börjar bli lite inne på att ha en trubadur men jag vet inte hur vi ska få plats med allt. För med all personal medräknad kommer vi komma över maxgränsen på rekommenderat antal personer (80) i lokalen, vi har kollat så att det är okej och det var det. Men det kan komma att bli lite trångt tyvärr.