yennie skrev 2014-05-05 15:05:29 följande:
Hejsan
Vi gör en spellista utifrån gästernas önskemål innan bröllopet, blir för rörigt att låta folk välja själva under kvällen, en av tjejern ai baren har koll på spotifylistan också
Gifter ni er i slutet av maj eller juni?
Hos oss börjar sakerna hamna på plats, jag lämnar in min kälnning imorgon för att ändra lite, på lördag provmake och uppsättning
Skall försöka skriva ut placeringskort snart också, vi ska köpa slödryck och fixa med godis till goodiebags
Vi kommer nog också ha spellista, vi vet ungefär vad gästerna vill ha. m2b överväger dock fortfarande DJ....
vi gifter oss 28 juni, och det mesta är väl klart. Jag ska också lämna in min klänning, vilken skräddare går du till? jag blev osams med min skräddare (pga av att de ringde och sa att de inte skulle hinna) i förra veckan och måste hitta en ny. den skulle varit klar efter två veckor, nu har det gått fyra veckor och den är inte klar OCH jag måste hitta en ny skräddare. desperationen börjar slå till. det är ju gott om tid men jag vill kunna hitta en back-up klänning om jag inte blir nöjd.
vart och när ska ni gifta er?