• Maj12

Axelbandslös BH - stor byst

Jag har också köpt en Wonderbra ultimate strapless och är supernöjd! Det viktiga att tänka på när man köper en denna behå är att det är viktigt att den sitter tajt för att den ska sitta kvar, och att många som har denna behå säger att den töjer sig lite efter ett tag. Jag har ingen stor byst och beställde det jag trodde va min storlek (75C) men slutade med att jag köpte en i 65D för att den skulle stanna kvar uppe. Jag köpte den på uppercut.se och dom va så bra med byten ,det gick sååå snabbt och kostade inget extra.

• Maj12

Är verkligen jätte nöjd :) Trevligt att man kan ändra statistiken lite allafall. När man fött och ammat 3 barn så sitter ju inte direkt brösten så högt längre :) Och med denna behå så hålls dom uppe. Testat flera behåar från andra ställen som inte klarar detta. Har även testat att lägga ilägg i och det såg jättebra ut. Alltså jag gör en så kallad falsk marknadsföring som min sambo säger HAHAHA!!! Men efter 12 år så tycker jag att han borde veta hur jag ser ut :))

• Maj12

Som jag skrev tidigare så har jag mindre byst och jag är jätte nöjd med wonderbra ultimate strapless så det är nog som allt annat här i livet, man tycker olika om saker.

• Maj12

Vet att det är inte lika billigt men jag rekommenderar verkligen uppercut.se , fri frakt ,50kr rabatt. Vet tyvärr inte vad det kostar med returer eftersom jag aldrig behövt skicka tillbaks något Byte bh storlek 2 gånger innan jag hitta min rätta :) och det kosta inget extra.

Svar på tråden Axelbandslös BH - stor byst