• daniiel

Axelbandslös BH - stor byst

Jag hade en sån, wonderbra ultimate strapless, på bröllopet och den är toppen! Storlek 85G var inga problem, allt höll sig på plats :)

• daniiel
    Blivande frugann skrev 2014-03-07 17:26:49 följande:
    Jag har också funderat på en Wonderbra Ultimate Strapless, men funderar på om det finns något som ger samma lyft men även håller in magen. Har "lös mage" efter barnen, som jag gärna vill hålla på plats så att säga. Eller sitter klänningen åt så pass att den hålls på plats ändå?
    (Har inte fått hem klänningen ännu, så jag kan inte prova.)
    Vad har du beställt för klänning? Mest troligt så räcker klänningen :)

Jag köpte ett par höga såna "hålla in magen"-trosor, men klänningen satt bättre utan dom måste jag erkänna. Utan klänningen på, så kändes dom bra, men klänningen i sig höll in allt ännu bättre utan dom.
  • daniiel
    Blivande frugann skrev 2014-03-12 16:20:06 följande:
    Hej, och jättetack för att en veteran som du hjälper förvirrade brudar som mig!
    Har beställt den på Landybridal, kommer i början av april. Den har snörning så kanke jag snörar in magen också.
    Går det att ha sådana höga trosor under klänningen? 

Kanske helt enkelt får vänta tills jag har klänningen och vet hur den sitter. 
    Det är klart att det går ha såna under klänningen, men det är inte att rekommendera inför eventuella toabesök ;) Och som sagt, för min del, som var en strl 42-44 och hade "mammamage", så behövdes det inte under klänningen :) Vänta tills du har klänningen hemma och fått pröva den är mitt råd.
Svar på tråden Axelbandslös BH - stor byst