Skövde/Skaraborgsbrudar
Hej! Går med här! Jag friade på Alla hjärtans dag och nu håller vi på och bestämmer datum till nästa år. Ag Jag är redan igång med planeringen och sambon bara suckar.
Hej! Går med här! Jag friade på Alla hjärtans dag och nu håller vi på och bestämmer datum till nästa år. Ag Jag är redan igång med planeringen och sambon bara suckar.
Tack så mycket! Har gett honom några datum att välja mellan. Självföredrar jag 30 maj el 15 augusti men han kommer nog att välja ett juli datum. Men så länge det blir bestämt så spelar det inte mig så stor roll. Efter det kan vi gå vidare och välja kyrka och festlokal. Ser fram emot att få börja planera.
Ny fråga om festlokal!
Letar febrilt efter en lokal för vår festlokal, hittade Blombergs festvåning och undrar om någon här känner till den? Hittar bara uppgift om 4500 kr och en kapacitet på 140 personer. Får väl ringa imorgon, men tänkte att någon här kanske har koll på den.
Fick veta idag att det eventuellt blir ett annat bröllop på sambons sida nästa år. Vill gärna få bokat våra lokaler så att vi kan gå ut med datumet, inte kul om det skulle visa sig att det blir någon slags krock.