Ccc87 skrev 2014-03-07 18:32:50 följande:
Ja är såå mkt som ska fixas. Ska sitta och göra färdigt bordsplaceringskorten i helgen tänkte jag:) En sak att bocka av från listan:)
Åh jätte snällt om du kunde fråga honom:) Jag kan ju höra av mig igen sen när min kompis har kollat med sin kontakt:) Tycker det är svårt med låtar. Två psalmer ska vi väl ha i kyrkan (tror man brukar ha två?). Då blir det nog iaf En vänlig grönskas rika dräkt. Den andra vet jag inte riktigt. Sen är vi lite inne på att ta "vår" låt som vi hade när vi var 17 år. Älskar dig med Elin Sigvardsson. En annan vi tänker på är Utan dina andetag. Den är också väldigt fin! Hur har ni tänkt?
Vi ska gifta oss i Sventorps kyrka. Ni?
Jag har en idé om hur jag vill att buketten ska se ut. Den ska vara dropformad med rosa,vitt och lite grönt i tror jag:) Har samlad på mig massa bilder på sådana jag tycker är fina:) Vilka ställen skulle du rekomendera i Skövde?
Men vad skönt att kunna boka av lite på listan :D
Ja jag ska absolut fråga honom! :)
Ja men de blir väl jättebra med dom låtarna :)
Vi ska ha två psalmer också, I denna ljuva sommartid och en vänlig grönskas rika dräkt eller du vet väl om att du är värdefull, har inte bestämt det riktigt än :)
Som solosång ska vi ha can you feel the love tonight och "vår" låt nothing else matters :) Så jag hoppas det bli bra! Jag skulle verkligen vilja ha utan dina andetag men min sambo är löjlig och tvärvägrar för det är en kent låt ;)
De är en fin kyrka! Vi ska gifta oss i Säters kyrka :)
ååå din bukett låter hur fin som helst, min ska vara rund med ljusrosa, ljuslila och mörkröda rosor, de kanske inte låter så himla fint men de är sjukt snyggt! :D
Vi funderar på att köpa från Blomsterhallen, var inne för några dagar sen och pratade med dom och de verkar ha bra priser och vet verkligen vad dom pratade om, jag tog fram en bild på min bukett och hon visste precis vilka blommor det var!
Sen har jag hört att hugos blommor (interflora butik) är väldigt bra också, men har inte vart där inne något själv. :)