Skövde/Skaraborgsbrudar
Hur långt har ni kommit i planerna? Skall ni gifta er i år?
Varnhems klosterkyrka är ju jättevacker! Är du från Varnhem? Ska ni gifta er under sommaren? Vet att de har restriktioner under sommarmånaderna för vigsel m.m.
Ikväll skall vi träffa vår fotograf Tuana, på Tuana Art tuana.se/brollopsfotograf/ för att gå igenom tankar och idéer inför bröllopet. Jösses vad roligt det ska bli! Han är en sådan energiknippe och har en massa idéer så jag ser verkligen fram emot detta.
Nu har jag precis beställt min klänning! Jösses så spännande. Har velat fram och tillbaka om jag skulle väga beställa från ett kinaföretag, men nu har jag gjort det och håller tummarna för att den blir så bra som jag hoppas. Hittade annars en klänning på Kristinaboden i Skövde och hon som har butiken var verkligen jättegullig och snäll, så jag har nästan dåligt samvete för att jag inte handlade där. Men det är mycket möjligt, till och med troligt att min blivande man (älskar att skriva det) går dit och hur sina kläder.
Hur går det får er? Har ni hittat klänningen med stort K?
Vågar ni visa och kanske tala om var ni hittade den?
Vad skall mannen ha på sig?
Nu har vi fått in menyförslag och priser från de cateringföretag vi skickat frågan till, så ikväll eller morgon blir det till att titta igenom och fundera.
Är det någon mer som valt catering? Från vilket företag?