Lamastone.se
Jag har funderat på att beställa därifrån - men har inte bestämt mig ännu. Tänker att jag nog vill se ringen live innan jag bestämmer mig....
Jag har funderat på att beställa därifrån - men har inte bestämt mig ännu. Tänker att jag nog vill se ringen live innan jag bestämmer mig....
Gäller det även om man har gravyr?
Tittar på:
www.lamastone.se/vigsel-forlovningsring-vitt-guld-11st-diamanter-077ct-p-7762.html
www.lamastone.se/sjustensring-vitt-guld-prinsesslipade-diamanter-105ct-p-7816.html
Tänkte först ha något sånt här:
www.lamastone.se/sidostensring-vitt-guld-11st-diamanter-048ct-p-3613.html
men tror den de två första gör sig bättre med min förlovningsring, som må vara blygsam men jag älskar den!
Vilka tittar du på?
Sant!
Jag har en enkelt ring som är 3 mm bred med en liten diamant, tror den skulle försvinna helt med en maffig solitär....
Jag har aldrig varit särskilt intresserad av damanter - men nu helt plötsligt har detta letande efter vigselring gjort att jag bara måste ha princessslipande diamanter i min ring...och jag vill helst att den ska vara 4 mm bred.
Funderar på om jag vill ha vitt guld eller palladium - min förlovningsring är i palladium - så det kanske vore det bästa...
Alla dessa val!!
Jag har inte så lång tid på mig heller då jag gifter mig 12 april....tiden bara rusar iväg!
Jo kanske borde jag leta palladiumring i stället - det verkar dock vara mycket svårare att hitta fina ringar i palladium. Lamastone är ju dock ett undantag!
Måste bestämma mig snart...gah! Håller på att bli tokig på mig själv, trodde aldrig jag skulle vara så velig!
Nu lutar det starkt åt den här ringen från Lamastone:
www.lamastone.se/niostensring-palladium-prinsesslipade-diamanter-063ct-p-7838.html
men då har jag kommit på att jag kanske vill uppgradera min förlovningsring (även om det säkert är som att svära i kyrkan) till denna:
www.lamastone.se/solitar-palladium-prinsesslipad-diamant-033ct-p-3248.html
Kanske kan göra det å sikt....
Jag har blivit riktigt förtjust i prinsesslipade diamanter (jag som knappt visste nått om diamanter innan), så jag gillar trestensringen bättre!
Kan egentligen inte motivera det - men det är nått med de där prinsesslipade....
Jag har redan pitchat idén för min blivande man - som mest undrade varför...men sen ringde han och sa att det kanske inte är så dumt ändå...
Ring beställd idag från lamastone!
Tack ! Känns som ett stort steg faktiskt, och en skön post att ha avklarad.... Blev den här www.lamastone.se/niostensring-palladium-prinsesslipade-diamanter-063ct-p-7838.html