Aline83 skrev 2015-01-09 20:36:52 följande:
5000 lät bra för en hel helg men vad ingår? Porslin, kök, ljudutrustning, bord/stolar osv eller bara själva lokalen?
För oss går d verkligen sådär. har vart så mkt me flytt, barn o jobb så bröllopet hamnat lite åt sidan. tror det får bli nästa år. börja planera på riktigt till sommarn.
Jag e jättenöjd me min ring, jobbar oxå egentligen me ngt där en sån ring inte passar in men jag e försiktig på jobbet men ibland tänker jat att d e enklare att lämna den hemma. men samtidigt känner jag, om jag ändå betalt så mkt pengar för ngt ja verkligen vill ha så vill ha juh ha på mig den =/
Jag har kollat mkt på schalens ringer med stenar runt halva, fanns stenar i olika storlekar oxå. jag gillar jiuh när d e nätta och verkligen glimmar =)
Blir alldeles pirrig när ja tänker på fina ringar haha ja har blivit skadad kan man väl säga!
Va roligt att du kika in på min blogg, alltid kul med besök =)
Jag har fastnat för en ring av märket Flemming Uziel. Men jag har också tittat på Chalins och ett märke som heter EssEnsE 3D gold. Vill också ha en ganska smal ring som gnistrar mycket:) Absolut det viktigaste. Ska försöka lägga upp en bild på ringen som jag fastnat för via mobilen.
När det gäller lokalen så finns bord och stolar, porslin ingår ej. De har högtalare men de får vi inte höja basen på osv. Men högtalare kan vi få tag på själva:)
Det tar ju lite tid att planera ett bröllop och har man fullt upp med flytt, barn osv är det nog bäst att lägga upp en mer långsiktig plan. Jag är en riktig tidsoptimist. Jag kan inte börja planera för saker i över ett år i förväg utan ett halvår får räcka. Gillar konstigt nog att ha lite press på mig;)