Say yes to the dress!
Någon mer än jag som följer programmet Say yes to the dress på TLC? Älskar det programmet! :D Nu har de även börjat med en spinoff där säljaren Randy åker USA runt och hjälper tjejer med klänningar. Kan inte sluta titta :P
Någon mer än jag som följer programmet Say yes to the dress på TLC? Älskar det programmet! :D Nu har de även börjat med en spinoff där säljaren Randy åker USA runt och hjälper tjejer med klänningar. Kan inte sluta titta :P
Åh jag fullkomligt älskar det programmet! Upptäckte den när vi skaffade tivo för ett tag sen och nu har jag satt inspelning på alla avsnitt så jag inte missar något ;)
Betty84: haha, det har jag med :) tivo är bäst!
Vi som bor i comhem hus har nu TLC gratis!! Kan lova att jag gjorde glädjeskutt när jag såg det :)
Camwic: VA?! Det visste inte jag! Jag som nyss deppade för att vi sagt upp extrakanalerna :P wohoo!
Serien har inte förändrats så mycket sen start 2007 ;) bara personalen som byts ut och många klänningar finns med säsong efter säsong.
Och idioterna som tycker sig passa i en klänning men alla andra skakar på huvudet.... Många bortskämda personer är ju med vilket bara är sorgligt haha
Gammal tråd, jag vet, men måste bara kolla om det är någon som vet ifall serien fortfarande finns kvar på Netflix? (Amerikanska då)
Läste något om att dom plockat bort den... Jag som verkligen vill se!
Den går iaf på kanal 11.