Utvandrare skrev 2014-03-11 19:13:06 följande:
Hmmm, det där var väl inte så trevligt skrivet? Allt är relativt, och i-landsproblem kan också skapa vånda och huvudvärk. Då är väl bröllopstorget det perfekta stället att få lufta sådana tankar; särskilt för de som bor (eller ska gifta sig i) ett så otillåtande land som jante-Sverige. ;)
Hur många trådar tar upp riktiga, viktiga världsproblem i det här forumet? Var sak har kanske sin plats. :)
Är det så att trådstartaren ville skryta om storleken och mängden på sina stenar så skulle väl det här vara rätt forum för det också. Kolla gärna in "visa din ring" tråden - vi är väldigt många som vill visa upp våra vackra ringar där.
Litet, stort; billigt, dyrt; pråligt, sobert; kategoriseringen beror på vad vi upplever runt omkring oss - och det enda som de allra, allra flesta har gemensamt är att vi någonstans vill passa in och accepteras - i vår lilla omgivning, likväl som här.
/bruden med den pyttelilla 0.6:an
Oj förlåt. Jag glömde att alla alltid bara skriver
trevliga saker här. Gud förbjude att någon faktiskt säger vad hon tycker, om det inte är
trevligt.
Om du menar att jag skulle vara avundsjuk på era ringar så kan jag meddela att det är jag inte. Jag skryter inte med storleken på stenarna i mina ringar, bara.
.