filibustern skrev 2014-02-20 11:47:51 följande:
haha. ja det är det jag inte vet. vi är ett par som... det han tycker är snyggt, tycker jag är fult, och vice versa. slår nästan aldrig fel! så det är väl därför jag är lite nervös. MEN samtidigt, jag gillar de allra flesta blommor. och de han ogillar, ogillar jag med (solrosor t.ex). han vet jag gillar nejlika så det är bra^^ misstänker att han kommer ta sånna eller rosor i alla fall. dessa bilder har jag hintat om:
då gerbera påminner mycket om solros har han lite svårt för dom, men dom är bättre än solros i alla fall tyck han :P
en del är mest för modellens skull, som de man lägger på armen, eller som den där xoola där det mesta av buketten är UNDER handen om ni förstår? jag är inte rädd att ha udda buketter. och en del buketter visade jag för att visa KÄNSLAN på vårt tema - skog. som med kottar/murgråna/kvistar. och en del visade jag för enkelhetens (och det blir billigare) skull. :)
men en jag drömt om, men som jag tror inte kommer gå att genomföra pga kostnader och av praktiska skäl är en sån här:
med andra blommor såklart.
ursäkta bildbomben :P
Smart drag
Så brukar jag göra här hemma också runt födelsedagar och julkappar
Du har valt vackra buketter! Hoppas han fattar galoppen!