Dela er bröllopsångest!
Hej! Jag kan förstå att det finns mycket att ha ångest inför, själv att jag också rätt nervös inför vissa saker. Men för din egen skull tycker jag du ska fokusera på det positiva bröllopsplaneringen istället! Genom att rada upp alla skräckscenarion fokuserar du på det som kan bli fel, då blir säkert mycket fel också! Jag tror på att fokusera på det positiva så blir det mycket lättare. Däremot kan man ju fundera kring de saker du tar,å upp, t.ex hur ska vi göra för att inte det ska bli för lite sprit osv, men vissa saker kan du inte påverka till exempel att någon dör. Att du får acne är jättetrist det förstår jag verkligen, däremot kanske oron inför att få acne skapar stress vilket gör att du faktiskt för det! Dum grej det där med kroppen, jag har samma problem fast med magen, oroar mig över att få on tk den och då får jag det! Oroar mig över magen inför bröllopet, men egentligen känner jag att jag försöker ha en underbar dag ändå så får magen göra det den vill, det är ändå mitt livs största dag! Hoppas det löser sig för er med fotograf och allt. Lyckas till!