Inlägg från: lk09nni |Visa alla inlägg
  • lk09nni

Dela er bröllopsångest!

Ok så det är sex månader kvar och jag har redan ångest... Här kommer mina ångestpunkter i fallande ordning:

1: Att mina kompisar kommer att ha tråkigt och tycka illa om festen/oss
    2: Att mina föräldrar och syskon som så snällt har erbjudit sig att hjälpa till med en massa tjänster kommer att ångra sig och bli stressade/sura.
    3: Att kostnaderna för saker som vi ännu inte ordnat (inbjudningar och dukning) kommer att dra iväg eftersom jag inte riktigt förstår mig på detta
    4: Att någon släkting kommer att dö och det blir dålig stämning
    5: Att vännerna kommer att dö under transport från hotell till festlokal och det blir jävligt dålig stämning
    6: Att vi inte får tag i någon fotograf (fotografen vi hade tänkt oss håller eventuellt på att göra slut med min syster = dålig stämning).
    7: Att det blir för lite mat/sprit
    8: Att det blir för mycket sprit och alla blir asfulla
    9: Att jag får sjukt mycket acne (får ibland ordentliga utbrott, särskilt då jag är stressad) och inte kommer att se så fin ut på bilderna

Det var nog allt. Vad har ni andra ångest för?

• Svar på tråden Dela er bröllopsångest!
  • lk09nni

Hej! Det är nog ingen fara med migså ingen anledning att kontakta psykolog, tycker mest att detta är ett bra forum att ventilera lite dåliga tankar så mina vänner och fästman får ta del av mina gladare sidor! Tror nog gästerna klarar sig över vägen men det är så sjukt mycket att ordna med! Kul att höra att andra har liknande ångesttankar Skrattande

• lk09nni
    Mathildatiger skrev 2014-02-23 09:44:28 följande:
    Vilka allvarliga svar. Jag tolkade tråden mest på skoj, att man kan prata om det man nojjar om utan att det krävs psykolog för det. 
    Det var så jag tänkte också =)
  • lk09nni

Regn är en stor ångest! Vi har visserligen planerat att vara under tak oavsett men fan vad deppigt om det spöregnar och är 12 grader i Juli... Borde inte bli så men vem vet. 

Svar på tråden Dela er bröllopsångest!