Inlägg från: filibustern |Visa alla inlägg
  • filibustern

Dela er bröllopsångest!

det enda jag egentligen är orolig för.. ÄN så länge (är typ 1.5 år kvar) är att min rosacea ska reagera på makeupen och det kommer svida/bränna. eller att make upen inte kommer kunna dölja den överhuvudtaget. för speciellt när jag är nervös eller känslosam allmänt så bara POFF!! jätteröd! har mest under ögonen och lite på hakan. skrovliga, röda områden som ser förjäkliga ut när det vill sig.. :( 

annars är jag rätt så lugn. ja, de där med för mycket sprit är ju inge kul.  

• filibustern
    GustavB skrev 2014-02-23 10:51:42 följande:
    Har haft två st mardrömmar nu inför bröllopet, båda har involverat någon form utav katastrof med maten. Den enda jag kommer ihåg var att det serverades 3 rätters med olika sorters lök, bara lök. 
    jag drömde för bara någon vecka sen att typ dagen innan kom min karl på att han glömt att beställa blommorna. och p åbröllopsdagen så kom vi på typ en timme innan vi skulle viga oss att vi har ju glömt att skicka ut inbjudan!!! :P 
  • filibustern
    Fru Lindau skrev 2014-02-23 20:25:59 följande:

Jag har lite ångest över att bli sjuk på bröllopsdagen. Jag vaknade på morgonen när jag skulle ta studenten med influensa och 39 graders feber. Jag genomled hela dagen och minns det bara som en enda lång plåga. Det kändes så fruktansvärt tråkigt för jag hade längtat så mycket efter den dagen och den kommer ju aldrig tillbaka.

Tänk om samma sak händer på ens bröllopsdag?

hemska tanke!!! tur jag har ett immunförsvar som heter duga *peppar peppar*
Svar på tråden Dela er bröllopsångest!