Viktnedgångspepp!
Hej alla kämpar!
Jag hoppas jag får vara med här. Jag trodde aldrig jag skulle behöva hjälp på detta sätt men nu behövs det! Jag har länge kämpat med vikten och har lyckats hitta en bra balas efter många år. Jag väger fortfarande en hel del, men har trivts bra med det jag har nu. Uppdraget var inför sommarens bröllop att inte gå upp något. Men jag känner det börjar barka helt åt fel håll nu! Våren lockar fram onyttigheter för mig och det där med att folk blir mindre hungriga på sommaren - stämmer inte på mig iaf!
Jag väger just nu ca 79kr till mina 176cm. Klänningen får väl inte bli för stor, men kan jag minska lite på armar och överkropp så ser det bara bättre ut. Kvinnor minskar ju uppifrån och ner, så jag hoppas det tas därifrån först iaf. Jag ahr stora lår också men att vara hälsosam är viktigare än att gå ner massa i vikt.
Så nu - istället för att börja räkna kcal igen (vilket bara sätter igång dåliga vanor och ger mig mer ångest - tidigare erfarenheter), så ska jag äta bättre och mindre.
Vi va på bröllop i helgen och det va verkligen droppen. Inga felr undantag - livet är fullt av undantag! Bröd och godis bort och försöka få rutin i min träning igen.