Puyo: Går du på shaker då eller hur funkar det?
Jag ääälskar godis så vet vad du menar. Vill kunna lära mig att äta LAGOM men har svårt för det.
I helgen har jag ätit lite mycket choklad och igår var vi på sconesbuffe. Vi tog den som frukost och lunch. Åt en scones, en bit tårta och en bit semla (SMÅ bitar). En maräng och 3 pyttesmå dammsugare. och en sirapskaka. På sconesen hade jag ost, marmelad och deras hemgjorde passionscurd (my god jag dör så god den var!). Hursom så åt jag nån chokladbit hemma också och drack en flaska vin + en drink på kvällen (men jag undvek ALLT snacks på festen, inte en ostbåge stoppades i munnen!). Jag var heeelt säker på att vågen skulle visa + idag men nejdå.. ännu mer minus. (dock vet jag att man blir uttorkad av att dricka och sen gör det ju lite att man väger sig halv 11 och inte vid 7....). 98.3 stod vågen på idag, alltså 1,6kg denna veckan och ikväll går jag en promenad så vi hoppas det håller sig ganska så däromkring. :) Nu är jag bara 2.3kg ifrån mitt andra delmål. Det känns fruktansvärt bra!
Ja, bomba med idéer om vad vi ska ha för utmaning så kan vi väl komma fram till den som flest tycker om! :)