Viktnedgångspepp!
Jag vill hoppa på! 91 dagar till bröllopet och vill gå ner ca 5-10 kg (centimetrarna är viktigare för mig). Inte hetsa men ner iallafall.. Så en slags 90 dagars utmaning!
Det svåraste är på jobb tycker jag. Man äter ju men barnen som förskollärare utom de dagarna man jobbar sent (9.00-16.30 eller senare) för då får
Man sen rast vid 12.30, och kan då äta medtagen lunch.
Vill knte hoppa på massa olika bokstavskombinationsdieter utan håller mig till att äta nyttigare (egentligen knte maten som är problemet för mig ..) och komma igång och TRÄNA!! Har blivit så lat.
Förra året satte jag och en tjejkompis igång med träningen på allvar och på 2 månader lyckades jag gå ner från 70 till 64. Fast nu är jag där igen 70.1. Ångest såhär nära bröllopet ju.
Kämpa!!!
Det är en av de absolut bästa sakerna med den här tråden, man får följa precis vilken diet eller kosthållning man vill, och träna precis hur man vill, det lägger sig ingen i. Istället finns här likasinnade som strävar mot samma mål, men alla tar sin egen väg dit. Underbart tycker jag :)
Jag var och hämtade ut mitt nya gymkort igår, får se om jag hinner inviga det innan påsk, har ganska ont i halsen och eftersom vi ska iväg och åka skidor över påsk vill jag inte riskera att jag sätter igång något... Cyklar ju en hel del dock, sålänge det inte regnar. Prognosen visar på fint väder mån-ons iaf, så det innebär 2mil cykling om dagen (Till och från jobbet) samt nästan en mil extra på onsdagen då vi ska iväg och träna Beachvolleyboll, som ligger lite off.