Viktnedgångspepp!
Ja men precis, det är trivselvikten jag vill åt! Jag har mitt delmål nu på 70. Då ska jag köpa snordyra skor. Längtar så till att fläsket inte ska välla ut över jeanskanten så man sitter. Har en massa kläder från the good old days, jag vill ta i bruk. Bl.a en vårkappa som skulle sitta bra nu...
Egenligen e vi ju i lite samma båt, så bra vi har varandra här, för pepp:) Mina polare i size 32 förstår mig inte:)
Studierna gick nog lite hårt åt min kropp också, massa billigt öl å sån skit. Men jag skyller inte på enbart studierna. Hade ibland knappt råd med mat, så då kom ju int kilona ha ökat. Samt att vardagsmotionen var bättre än nu då man cyklade överallt. Dagens vardagsmotion är snarare från skrivbordet till luchrestaurangen ( 200m..)
Har många gamla kläder kvar som jag vill komma i igen. Köpte dessutom hem en sån här topp - nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/toppar/only-589/grease-lace-cropped-590462-14/
Den ska jag kunna ha på någon fest inom snart framtid!
Hej! Helgen var verkligen inge bra! Jag åt godis i fredags och i lördags va det fest. Pizza på det. Bara medvetna val, men inte alls värt det!
Jag har lust att gå in i någon period och bara äta soppor (hemmagjorda), men jag vet ju att äter jag för lite så kommer det inte hålla och bara slå tillbaka. Jag vill verkligen känna mig smidig på bröllopsdagen! Ska ha vår resa till Cypern i juli som en morot och äta bra tills dess.
Det går att gå ner i vikt genom att förändra några vardagsvanor! Ska gå!
Heja heja!