Dominikanska republiken 2015
Finns det någon mer här som ska gifta sig i Dominikanska republiken 2015? Vi gifter oss i Punta Cana i februari.
Finns det någon mer här som ska gifta sig i Dominikanska republiken 2015? Vi gifter oss i Punta Cana i februari.
Vi förlovade oss i DR förra veckan och det var helt underbart! Det blir dock bröllop hemma, men hade budgeten funnits hade vi gärna haft det där :) Rena paradiset! Så grattis till ett kommande, underbart bröllop :)
Tack så mycket MalinD! Ja jag tror också att det blir jättefint och underbart. Varken jag eller min sambo har varit där förut så det blir spännande......både med resmålet och att gifta sig utomlands.
Själv så sitter jag på min smekmånad i DR just nu. Det är jättefint och alla är väldigt tillmötesgåeende. Men vi valde också att ha vigseln hemma och åka dagen efter. Mest för att vi villa ha med 4 stycken vittnen och inte hade lust att flyga ner dem oxå
Det är verkligen ett paradis! Så otroligt grönt och vackert med skogar av palmer. Stränderna och havet ser ut som på film :) Och som marolo säger så är precis alla tillmötesgående, alltid med ett leende.
Vi såg några som hade bröllop på stranden när vi var där och det var ju nästan så vi spontangifte oss samtidigt. Så extremt romantiskt det såg ut!
Å vad härligt det låter :) Jag och min sambo åker faktiskt till Pumta cana nu på torsdag och ska vara där i två veckor :) Vi ska inte gifta oss förrän nästa år, men jag hoppas på att få se bröllop när vi är där :)