augusti skrev 2014-04-14 18:47:43 följande:
Jag kan ju säga för egen del att jag inte reflekterat över varför.
Jag tycker det är snyggt liksom! Sen tycker jag att kändisar oftast har alldeles för stora stenar så d ser lite tacky ut, men en stor sten som glittrar i en lagom storlek som passar handen är vackert!
Tycker man det är snyggt ska man ju absolut välja det, utan att bry sig om vad en surtant på nätet säger...

Som jag sade, jag tycker ofta det är snyggt med enstensringar
på andra, själv föredrar jag andra modeller. Jag säger inte att det är fult, bara att jag
för egen del hellre har släta ringar, eller kanske ringar med flera mindre stenar.
Hade jag vetat hur snygg en ring med en sten i mitten och några mindre vid sidorna är "i verkligheten" hade jag kanske valt en sådan som vigselring, nu köpte jag en sådan på Pantbanken och har som "extraring" mellan min förlovnings- och vigselring.
Jag tycker det är tur att vi alla har olika smak, tänk så trist det skulle bli annars.
Håller med dig helt, en lagom stor sten är vackert, har sett många fina här på BT!
jessi85 skrev 2014-04-14 20:55:15 följande:
Kort svar: mer bling! :D (jag och fästmannen valde först varsin slät guldring, men sen ångrade jag mig...)
Jag har funderat mycket över det här med "bling" som så många skriver om. Varför är det så viktigt? Menar absolut inget illa med frågan, jag undrar bara!