Nya tråden - Kinaklänningar och gaffel däremellan!
![Kyss Kyss](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-kiss.gif)
Det verkar så! Bra jobbat.
Jag är inne på tyllkjolar, gillade den ni la upp sist i gamla tråden. Nån som har länk till den?
4 stycken! Vilken dröm! Jag kommer nog ha nåt liknande hahaha!
Kollar på ju på klänningar med tyllkjolar, och även dropwaist-mermaide!
Nu blev de tokigt, ursäkta.
Här är min absoluta favorit!
daniiel,
Tänkte beställa från dinobridals!
Alltså vi har inte ens bestämt när vi ska gifta oss, lutar åt 2015 men det är alltid nåt med husen eller ny bil eller.. ah ni fattar men va tusan, ska ändå ha flera klänningar att välja mellan och jag har en bröllopsgarderob så den kan hänga där isf
Eller tror ni det blir konstigt om man flyttar på midjan så?
Maj12, den är väldigt vacker och även jag håller tummarna för dig!
Åh va skönt att höra, jag blir så osäker.
Jag e lång och ganska smal, så jag tror att modellen kan funka. Men jag tänker ändå att det blir snyggare om "midjan" sitter på höften istället för under. Blir nog lättare att röra sig också haha!
Maj12, ja du har så rätt, det kan gå hursomhelst. Har också handlat annat från ebay, bla lite kläder och det har alltid gått bra.
Förstår att du e nervös, för nu gäller det ju för tusan en brudklänning! *blir så exalterad*
Hoppas verkligen att din blir bra, för den var så fin och grymt bra pris så om den nu blir bra så har du gjort världens klipp!
Visa gärna vilka klänningarna ni har beställt?
Supersöt! Hoppas den passar och är fin, lycka till nu! Vi väntar med spänning på resultatet
Jessie85, Svårt att säga om det går att sy in när man inte e sykunnig, men det borde ju gå? Har du nån skräddare i närheten? Gå dit med klänningen så får dom titta och göra en bedömning och så får du prisförslag? Väldigt söt iaf!