iurochskur skrev 2014-04-16 11:48:50 följande:
Jag tycker också att den sitter fint på dig och dina axlar ser inte breda ut, inte heller dina armar ser stora ut, tycker det ser ut som att du skulle kunna ha vilken ringning som helst och även tunnare eller utan axelband om du velat, du är hur fin som helst, se fördelarna med att ha lite bredare axlar istället, du har en fin hållning och det ger pondus men du är absolut inte stor för det. Alla har sina egna issues men också fantastiska fördelar, se fördelarna istället och äg dina axlar :)
Med tanke på klänningens stil tycker jag den sitter lagom tight.
Hej och tack för ditt svar! Ja jag har ofta inte alls noja över mina axlar, men detta med klänningen har blivit en sådan anspänning så jag blev direkt skeptisk när jag fick på mig den. Men den ÄR fin och jag vet fortfarande inte vilken jag skulle vilja ha om jag inte hade den. Ännu en osäker kinaklänning? hmm...
Det känns som om jag vill att klänningen ska vara sådär som jag ska känna på bröllopsdagen. Allt ska kännas bra, vara vackert och avslappnat. Men ska försöka lyfta blicken och se det vi ksa göra och möta på vår dag och inte på hur klänningen exakt ser ut....