sha skrev 2014-04-22 13:34:14 följande:
Hur gjorde du när du skulle beställa klänningen med att skriva i inches? Jag tänkte beställa igår men upptäckte då att man måste skriva in i inches så då orkade jag inte, hah! Tänkte ta tag i det idag igen;)
Ursäkta sent svar, men bättre det än aldrig!
Jag hämtade ut min klänning idag! Jag beställde från Dino och är väl till 85% nöjd (håller med andra som nämnt 85%-regeln innan). Den såg inte helt ut som på bilderna jag skickat och de följde inte mina önskemål med att tex ta bort ett band i midjan, men det får jag väl sprätta bort själv. Eftersom de både har mått i inches och cm på sin hemsida skrev jag in mina mått i cm vilket fungerade kanon. Jag la på 1 cm vid varje mått för att vara säker på att jag kommer i den och för att deras måttabell visade att mina mått skulle innebära typ xs vilket jag normalt inte har (framförallt inte i Kina?). Det ångrar jag för klänningen var lite stor. Jag beställde klänningen 31 mars och en och en halv vecka efter att jag beställt kompletterade jag beställningen med en underkjol. Fick sms om att dem var på väg den 30 april, det tog antagligen lite längre tid än det borde gjort. Frakten från Kina gick på två dagar. Jag är nöjd med klänningen för det priset jag betalade, jag ska trots allt bara ha den en dag och det känns som en lättnad att den inte är så exklusiv för då slipper jag bli ledsen när jag spiller vin på den eller drar släpet genom en pöl.