lindijoo skrev 2014-04-14 20:14:24 följande:
Sannis1982, åh vilken fin klänning!
Vilken modell är det? Funderar också på att beställa från dino i framtiden!
Vad fick du betala? Blev det extra avgifter?
Beställde du en färdig storlek eller efter dina egna mått? Är du nöjd med kvalitén?
Nu blev det många frågor
Tack lindijoo:)! Jag tog egna mått och jag är jättenöjd med kvalitén. Bättre än väntat faktiskt. Det är en liknande klänning som kate hudson har på sig i Bride Wars:) Den har alltid varit min drömklänning. Jag betalade 2000 kr och på paketet stod det att den kostade 40 dollar så jag hoppas att jag slipper tullavgift. Men vi får se:). Jag tycker absolut att du ska beställa från dino:).
Tuvalie88 skrev 2014-04-14 20:38:13 följande:
Sannis! Jag har också några frågor vilket datum beställde du? Var det en klänning från sidan eller skickade du en bild? Fick du den hem till dörren? Superfin! Hoppas att min är lika fin, jag blir så hoppfull när jag ser så fina klänningar från dino
Tack Tuvalie:)! Jag beställde den 27 mars och fick hem den idag. Den fanns inte på deras sida utan jag skickade in kort på hur den skulle se ut. Jag fick ett sms där jag fick välja om jag skulle hämta den själv eller få den levererad till dörren. Jag valde att hämta den själv:). Jag är verkligen jättenöjd och det kommer du säkert också bli;).