• Fru Pérez

Nya tråden - Kinaklänningar och gaffel däremellan!

hej,
    jag beställde min klänning från lightinthebox.com och är super nöjd med den!!
    fick måttbeställa klänningen pga. min kurviga figur;) och det satt som en smack!
    klänningen heter rejana och det passar perfekt till vår strand bröllop:D

(ursäkta röran bakom mig men jag ville bara få prova min klänning så allt annat fick vänta;D)

• Fru Pérez
    teres77 skrev 2014-04-29 07:28:20 följande:
    Så fin på dig! Den var väldigt lik bilderna... Förstår aatt du är nöjd!
    Först trodde jag inte att det skulle vara ?så likt? bilderna?. Men jag blev glatt överraskat :D
  • Fru Pérez
    daniiel skrev 2014-04-30 08:06:55 följande:
    Jättefin klänning! Den är, som du säger, perfekt för ett strandbröllop :D

det var svårt att hitta ?strandliknande? klänningar i Växjö, just därför chansade jag med att köpa bröllopsklänningen på nätet? men det visade sig vara det bästa beslutet någonsin :D

• Fru Pérez
    vallmoo skrev 2014-05-01 09:54:55 följande:
    Behövs det underklänning till denna eller sitter den fint utan? Hur ska du göra?

jag hade bara trosor på mig när jag provade klänningen och ändå tyckte jag att det satt fint, det var inte alls genomskinlig och tyget hade ett fint fall :D nu blev jag nyfiken hehehe ska nog prova att ha en underklänning till denna och se om det blir någon skillnad?. Jag är bara rädd ifall det blir för varmt med massa kläder på :/

• Fru Pérez
    ber om ursäkt men det är nåt fel med mitt tangentbord, såg att det var en massa frågetecken på fel ställen
Svar på tråden Nya tråden - Kinaklänningar och gaffel däremellan!