isabella2015 skrev 2015-03-06 21:27:43 följande:
Oj! Jag är ny här. Visste inte ens vad kina klänningar är för något...Men de som ni visar här ser fruktansvärt ut( Såg bara några sista sidor). Alltså jag vill inte såra någon men så ska inte en bröllopsklänning se ut! Väldigt dålig passform på alla och jätte konstiga tyger. Får jag fråga varför beställer ni brudklänning på nätet??? Finns ju massor med butiker? Och så ser inte ut klänningar i butiker....Har redan varit inne och provat i flera.
Vad är ditt syfte med att vara inne här, Isabelle? Är det att såga folk eller folks val, eller bara tycka till om klänningarna?
Jag har beställt en klänning på ren chansning. Har prövat flera i butik också, klänningar från 3.000-12.000
där har jag lagt min budget). Jag gör en chabsning då jag blev kär i klänningen på nätet. Valde att beställa den väl medveten om att jag kanske kommer rata den, men jag kunde inte sluta tänka på den. Jag har inte hittat någon som den bland alla märken jag kikat på. Är fullt medveten om att kopian kan vara skit. Jag har tre olika klänningar i butik att välja mellan om jag inte gillar min Kina-klänning. Det är en chansning, och en pengafråga. Om du funderar över vad kläder är gjord så är mycket från Asien vilken klädbutik du än går in i. Det handlar om hur många mellanhänder man har och var pengarna hamnar. Vill du köpa en klänning i en "vanlig" butik så tycker jag absolut du ska göra det. De har en hyra att betala och löner de behöver för sina jobb så visst är det viktigt att vi inte slutar handla i våra fysisk butiker.