Tuvalie88 skrev 2014-04-22 19:38:46 följande:
Klänningen är ju fin men den är inte jag. Hade det bara varit överdelen så hade jag nog tagit bort allt och satt dit ny spets men släpet vill jag inte heller ha och det blir ett för stort projekt att ta bort. Lite svårt att hinna med det med en tremånaders bebis också :p Väldigt välsydd klänning annars så jag vill inte avskräcka någon! Blir nog bara inte alltid som man tänkt sig.
Daniiel: Vet du hur det funkar om klänningen inte stämmer med bilden? Är det någon idé att skicka bilder, bifoga de mejl jag skickade och kräva kompensation eller en ny klänning?
Här kommer en bild som sambon precis tog.
Hade du beställt den utan släp?
Alltså.. klänningen ser jättefin ut och den är väldigt lik klänningen du beställde. Jag har svårt att se att du skulle kunna få en ny klänning faktiskt. Ja, det är väldigt synd på det med pärlorna och paljetterna, men.. ja.. Det är inte ett
så stort fel ändå. Om det är det enda du egentligen kan anmärka på (alltså som inte blev rätt i beställningen), så kan du nog anse dig ha fått hem en väldigt bra klänning :)
Sedan är det ju inte alltid att man tycker om klänningen ändå, men det är ju inte företagets fel isåfall.
Men som sagt, superfin klänning! :)