Nya tråden - Kinaklänningar och gaffel däremellan!
den går nog att rädda, fast jag vill inte behöva betala 800 kronor för att tvätta en klänning som kostade 1000 kronor att sy upp. Skulle skylla på att det är en principsak men egentligen vill jag nog ha en ny klänning. Den jag fick var uuuuunderbar men det kändes som sagt inte rätt när jag fick den på mig. det var itne den där wow faktorn jag väntat mig.
kanske känns bättre när jag gått ned 15 kilo och då kanske jag har båda klänningarna på mig.....
Eller har du redan skrivit det oxo?
Jag måste berätta en lyckosam sak. Har suttit på alla olika sidor på nätet och scrollat. Jag har hittar en klänning jag känner, shit, this is the one. Priserna mellan siderna diffar med ca 100-200kr. Så spelakvitta helt enkelt.
Jag satt på en affärs sida här i sverige som finns i hemstaden, scrollscroll och helt plötsligt.... KLÄNNINGEN!
Samma som jag hittat på kinasidor. Jag dog lite och bokade tid hos dem pronto! 6/7 ska jag testa klänningar med min mamma o syster. Jag är helt uppskruvad och så jävla lycklig. Nu kan jag PROVA den innan jag köper den billigt från kina :) så jag vet hur den sitter (ska sitta iaf) när den anländer!
Så det var dagens lyckospjut! Hur är det med er andra??