Hur friade din man/du?
Vi skulle fira vår 6-årsdag och min (numera) man kom med frukost på sängen. När vi satt där och åt sa jag att jag skulle behöva gå upp och gå på toa och då säger han "Nej, nej, det får du inte!". Svarar nåt om att jag håller på att kissa på mig. Då går han ut, plockar lite med något, kommer tillbaka och säger "Ok, du får gå på toa, men INTE gå ut i köket". När vi ätit upp frukosten säger han "Du kanske ska klä på dig något". Jaha ja, tänker jag, det kan jag ju göra. När jag fått på mig kläder ställer han sig framför mig och säger "Jag har ju ingen ring men..." och så går han ner på knä och frågar om jag vill gifta mig med honom.
Vi hade pratat om förlovning och så innan men jag hade sagt att jag ville att han skulle fria och helst med en ring också, så det var därför han inledde med att han inte hade någon. När jag hade sagt ja sprang han ut i köket och hämtade rosor och champagne, så sen drack vi champagne i sängen hela förmiddagen :) Blommorna och champagnen hade han ställt i hallen (utanför badrummet) när jag ville gå på toa så det var därför jag inte fick göra det tidigare på morgonen.