• FrökenW

Klänningar du inte bör ha.

Jag vet inte ja, den med påfågelfjädrar var ju lite läcker. Lite opraktiskt, kanske, och inte så brudlik. Men till typ Nobelfesten kanske... 

• FrökenW
    filibustern skrev 2014-05-20 13:09:38 följande:
    de e en tampong ju! hahahaha! :P 

kom att tänka på den där "militär" klänningen jag la upp i början, tänkte om det på riktigt finns sånna klänningar. jajemän! en HEL SIDA med liknande klänningar faktiskt! blev lite sugen på en sån - med tanke på att vi har skogstema :P
    camoformal.com/wedding.html
    Vintercammon var riktigt fin, och även om jag inte hade valt det själv så var en del av klänningarna med lite diskretare cammo-inslag riktigt söta på rätt person och i rätt sammanhang. Du hade ju garanterat varit rätt ensam om det i Sverige, dessutom. 
  • FrökenW
    filibustern skrev 2014-05-20 13:09:38 följande:
    de e en tampong ju! hahahaha! :P 

kom att tänka på den där "militär" klänningen jag la upp i början, tänkte om det på riktigt finns sånna klänningar. jajemän! en HEL SIDA med liknande klänningar faktiskt! blev lite sugen på en sån - med tanke på att vi har skogstema :P
    camoformal.com/wedding.html
    Vintercammon var riktigt fin, och även om jag inte hade valt det själv så var en del av klänningarna med lite diskretare cammo-inslag riktigt söta på rätt person och i rätt sammanhang. Du hade ju garanterat varit rätt ensam om det i Sverige, dessutom. 
  • FrökenW
    filibustern skrev 2014-05-20 17:01:26 följande:

camoformal.com/wedding/add-to-your-dress/cape-reversible-2-colors-camo-and-satin.html

kappan. och man kan då välja om camon ska vara utanpå eller inne i kappan :D

Tyckte den var fin, gillar du den så kör på. Du kan ju dessutom ha vita sidan ut om du tvekar, så blir det en liten diskret touch bara. Till rätt tema tycker jag det är jätteläckert, man ska våga lita på sin magkänsla och välja det personliga, det är det som blir bra och koms ihåg. 

För min del går det bort för att jag ska gifta mig med en av gossarna i blått, där står inte cammo högt i kurs... ;)
  • FrökenW
    filibustern skrev 2014-05-20 17:23:26 följande:
    ...är det ballonger hon har på sig på den andra bilden? Gäller att brudgummen inte blir för närgången under första dansen... 
Svar på tråden Klänningar du inte bör ha.