• Svar på tråden Klänningar du inte bör ha.
  • filibustern

jag gillade som sagt militärklämnningen rätt så starkt! även första klänningen var väl... ja som Plättis skrev, om man gifte sig på vintern eller under en mörk kväll, så vore det kanske lite halvläckert. :P

• filibustern
    Kittwn skrev 2014-03-12 19:19:35 följande:
    ojoj - DEN militärklänningen var inge fin.. :P
  • filibustern

*ryser* har själv svårt för "patriotiska" kläder... :P figurmässigt var de båda snygg

den här kamouflageklänningen såg bra ut på avstånd. 

• filibustern
    Catelicat skrev 2014-03-13 01:30:17 följande:

Jag gillade faktiskt påfågelklänningen, och rent krasst får man ju ha i stort sett vad man vill, bara alla är ense om det... Sen är smak-nivån lite..väl låg på vissa av "klänningarna", men det är ju upp till den som bär dem

ja absolut - man får ju ha på sig vad man vill. bara lite roligt att se vad det finns för speciella idéer ute i världen^^
  • filibustern

Daniiel: ja alltså... en del var ju faktiskt överkomliga. en del såg ut som en explosion.. :P den där med "påmålade" eldflammor fanns med i länken jag länka till också. ^^

• filibustern
    Plättis skrev 2014-03-13 11:24:20 följande:

Är det... tvålar på en av klänningarna? 

*ASG*
  • filibustern
    Plättis skrev 2014-05-20 12:58:14 följande:

Åh, jag har tänkt på den här tråden! :D

Här brudar! Vad tror ni om det mästerverket?

O.O! its an abomination haha!
  • filibustern
    Ninisen skrev 2014-05-20 13:03:10 följande:
    Den perfekta klänningen ju! Man behöver varken tänka på håret eller på de där extra kilona som man tänkt sig att bli av med. Om man nu kan tänka sig att gifta sig i en "pimpad"kondom alltså......
    de e en tampong ju! hahahaha! :P 

kom att tänka på den där "militär" klänningen jag la upp i början, tänkte om det på riktigt finns sånna klänningar. jajemän! en HEL SIDA med liknande klänningar faktiskt! blev lite sugen på en sån - med tanke på att vi har skogstema :P
    camoformal.com/wedding.html
  • filibustern
    Ninisen skrev 2014-05-20 15:12:09 följande:

Den här är snudd på min värsta mardröm......

har en bekant/kompis som jag INTE skulle bli förvånad om hon bar en sån. hon klädde ut sig till barbie på balen, med ROSA klittrande klänning och långt lockigt blont hår, och en tiara ^^P
  • filibustern
    Anettem skrev 2014-05-20 16:21:51 följande:
    Jag tycker faktiskt vintercamon är snygg, dock inte till brudklänning. :-P
    FrökenW skrev 2014-05-20 16:29:35 följande:
    Vintercammon var riktigt fin, och även om jag inte hade valt det själv så var en del av klänningarna med lite diskretare cammo-inslag riktigt söta på rätt person och i rätt sammanhang. Du hade ju garanterat varit rätt ensam om det i Sverige, dessutom. 

jag gillade de flesta faktiskt, vintercamon var mer diskret och skulle vara snygg som brudklänning tycker jag. :) de överiga var också frän - i rätt sammanhang. :P hittade en kappa, lång kappa med huva som man kunde välja vilken camo som helst på. funderar fan på om man skulle köpa den och ha.... hmmm.. liksom, de passa ju temat, och så är det under helgen innan älgjakten börjar :P
  • filibustern
    FrökenW skrev 2014-05-20 17:28:44 följande:
    ...är det ballonger hon har på sig på den andra bilden? Gäller att brudgummen inte blir för närgången under första dansen... 
    haha ja tror det! :P 
    FrökenW skrev 2014-05-20 17:27:34 följande:
    Tyckte den var fin, gillar du den så kör på. Du kan ju dessutom ha vita sidan ut om du tvekar, så blir det en liten diskret touch bara. Till rätt tema tycker jag det är jätteläckert, man ska våga lita på sin magkänsla och välja det personliga, det är det som blir bra och koms ihåg. 

För min del går det bort för att jag ska gifta mig med en av gossarna i blått, där står inte cammo högt i kurs... ;)
    jo, vore ju fränt att köra all in på camon, men ja tror också det vore bäst med en diskret touch. 
  • filibustern

men shit.. finns det faktiskt fler än en som hade den där klänningen?? (första bilden efter rubriken)

Svar på tråden Klänningar du inte bör ha.