Inlägg från: Forumvärd |Visa alla inlägg
  • Forumvärd

Rapportera eventuella buggar här!

Hej hej!

Nu har det nya Bröllopstorget öppnat sina dörrar!
    Vi hoppas självklart att det inte är några buggar eller några andra konstigheter.
    Men- skulle det vara så, så går det bra att rapportera detta i denna tråd

Ha det gott
    Charlotte

• Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!
  • Forumvärd
    Anneliem skrev 2014-03-13 08:56:38 följande:

Hej. 

Jag kommer mer inte åt min budget som jag lag upp på den gamla sidan. Är den borta nu.?

/ Annelie  

Nej den finns kvar men än så länge på gamla bröllopstorget.
    Gör så att du går in här:
    gamla.brollopstorget.se/

Där är allt som vanligt så här i övergång
  • Forumvärd
    Chicita skrev 2014-03-15 23:02:05 följande:

Det går fortfarande inte att anmäla trådar på nya sidan. 
    Känns som en viktig detalj att fixa.

Förra gången kunde jag logga in här och anmäla tråden på denna sida. Men det gick inte nu då tråden / trådarna bara verkar synas på nya sidan.

Synd, då får väl eländet ligga där då. 

Det kommer att åtgärdas men förtillfället får man anmäla via gamla sajten.
  • Forumvärd
    Krystal skrev 2014-03-17 10:53:34 följande:

Hur är det meningen att " Markera händelserna ovan som lästa" och
    "Markera alla händelser som lästa" i "Händelser" ska funka? För det händer ju inget när man trycker på den...för det hade ju varit bra att kunna "bocka av" händelser som man inte känner för klicka på för att dom ska försvinna...

Hej hej!

Det är nog en bugg som spökar
    Tanken är att man ska kunna avmarkera händelser där.
  • Forumvärd
    daniiel skrev 2014-03-17 12:11:05 följande:

Kan man inte uppdatera trådstarten längre?

Jag har skickat den frågan till teknik

• Forumvärd
    Catrine Lauritzen skrev 2014-03-24 14:20:40 följande:

Hei. Jeg bor i Norge og ble veldig glad når jeg fant så fin mal på bordplassering på denne nettsiden. Men hvor er den nå??? Jeg finner den ikke igjen. Er det noen som vet hvor den er nå og om det jeg allerede har lagt inn er borte???

Hej hej!

Du hittar bordsplaceringsverktygen på den gamla versionen av BT.
    Här har du en länk till sidan:
    gamla.brollopstorget.se/

Ha det gott!
    Charlotte
  • Forumvärd
    Alyllyra skrev 2014-03-24 15:47:08 följande:
    Detta funkar fortfarande inte för mig. Funkar det för er andra?
    Hej hej!

Det är nog inte åtgärdat ännu men är anmält som bugg

Ha det gott
    Charlotte
  • Forumvärd
    emelieedwinsson skrev 2014-03-27 17:12:24 följande:

Hej!

Mina bröllopsgäster kan inte komma in på önskelistan på gamla siten, trots att de har rätt behörighetskod (jag har oxå provat). Problemet är att du skriver in koden en gång, kommer till listan och ska klicka på en av önskningarna - då skickas du tillbaka till koden igen. Spelar ingen roll hur många gånger du provar. När jag loggar in och går in på listan fungerar det. Men inte annars.

Hej hej!

Jag vet att det har varit och är problem med listan. Jag ska höra mig för med teknik hur status ser ut och jag hoppas det åtgärdas snabbt
  • Forumvärd

Hej hej!

Jag rapporterar alla buggar vidare till teknik och de jobbar på det

MrsP93 skrev 2014-04-01 19:51:10 följande:

Det går inte att skriva i trådar/starta trådar från internet explorer (installerade chrome bara för det).

Jag puffar för det här igen!
    Vad händer när du försöker starta trådar via explorer och vad hade du för version?

• Forumvärd
    Chicita skrev 2014-04-01 17:25:05 följande:
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-04-01 17:21:58 följande:
    jag har flera såna!  

I min lista står 12 händelser - men tre av dom går inte att klika på - då kommer det upp en errorsida.

Vad är det för bugg egentligen?  HAR man olästa inlägg eller är det Mr Bugg som tycker det är kul?

Funderar på om det kan vara så att det är gamla favorittrådar som blivit uppdragna för att någon använder dom för reklam.
    När sen reklaminlägget blir borttaget så finns ju inte det nya inlägget kvar som det "varnas" för. Och alltså kan ni inte gå in och läsa det nya inlägget...

Eller? 
    Låter det logiskt?

Hur som helst så är det irriterande när det händer och jag hoppas att dom fixar det

Det kan vara så!
    Har ni något exempel så kan jag kika om det är något borttaget inlägg där.
    Jag har i alla fall puffat till teknik igen
  • Forumvärd

Hej hej!

Jag kollar med teknik vad det är som gör att vissa inte kommer in på nya BT!
    Vad använder ni för webläsare och version

• Forumvärd
    Chicita skrev 2014-05-13 19:35:21 följande:

4:e eller 5:e gången nu som jag anmäler att det är något fel på anmälningsfunktionen.

Varje gång jag har fått en anmälan nekad så står det "vi anser inte att det här är rasistiskt" (eller annan anledning) och man kan inte välja anledning till anmälan längre.
    Så jag har alltså inte anmält det som rasistiskt.

Min kommentar kan vara "reklam" exempelvis. Men den som granskar verkar då inte läsa kommentaren utan bara koppla "anledning - inlägg - stämmer inte"

Hm..det verkar ju som om det är något fel svaren. Jag gör så att jag hojtar till åt teknik och gör även vår support uppdaterade om det här felet.
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!