Inlägg från: elisabethahlman |Visa alla inlägg
  • elisabethahlman

Rapportera eventuella buggar här!

Våran bröllopssida www.brollopstorget.se/Brudpar/ahlmanrall/ fungerar inte längre. Är den helt borta? Alla verktygen (bröllopssida, önskelista, bordsplacering, budget, etc) verkar inte finnas längre på den nya sidan. Jag hoppas att det löser sig för jag skulle behöva komma in och redigera önskelistan. Känns lite surt om man måste göra om allting...

• elisabethahlman
    Redaktör Kristin skrev 2014-03-12 11:51:18 följande:
    Alla bröllopshemsidor kommer att finnas kvar, den gamla sajten kommer att finnas kvar. Jag kommer in på er sida. Om du har problem, prova att manuellt skriva in
    gamla.brollopstorget.se/Brudpar/ahlmanrall/
    Men, det ska funka utan att skriva in det manuellt...

Verktygen finns inte med på nya sajten i denna läget, men några verktyg är på gång.

En idé för er som ska starta nya bröllopshemsidor är att göra det i våra nya bloggar.
    Ja, nu funkar det, efter att den blivit omdirigerad till gamla... Men jag skulle gärna veta hur man kan redigera önskelistan på den gamla bröllopssidan.
  • elisabethahlman
    elisabethahlman skrev 2014-03-12 12:16:22 följande:
    Ja, nu funkar det, efter att den blivit omdirigerad till gamla... Men jag skulle gärna veta hur man kan redigera önskelistan på den gamla bröllopssidan.
    Sorry, nu förstår jag, det finns alltså numera två stycken "bröllopstorget", det gamla och det nya. Jag hoppas att det gamla bröllopstorget, med vår bröllopssida, blir kvar åtminstone tills vårt bröllop den 7 juni, eller planerar ni att ta bort den så småningom?
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!