Inlägg från: Aniara4 |Visa alla inlägg
  • Aniara4

Rapportera eventuella buggar här!

Alyllyra skrev 2014-03-14 11:26:38 följande:

Jag lyckas inte få länkarna "Markera händelserna ovan som lästa" och "Markera alla händelser som lästa" att funka.

Jag har också det problemet, extra irriterande just nu eftersom det står en stor röd etta och "Din favorittråd har oläst inlägg" (det står dock inte vilken tråd och klickar jag hamnar jag på en error-sida där jag inte är inloggad).
  • Aniara4
    Chicita skrev 2014-04-01 17:25:05 följande:
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-04-01 17:21:58 följande:
    jag har flera såna!  

I min lista står 12 händelser - men tre av dom går inte att klika på - då kommer det upp en errorsida.

Vad är det för bugg egentligen?  HAR man olästa inlägg eller är det Mr Bugg som tycker det är kul?

Funderar på om det kan vara så att det är gamla favorittrådar som blivit uppdragna för att någon använder dom för reklam.
    När sen reklaminlägget blir borttaget så finns ju inte det nya inlägget kvar som det "varnas" för. Och alltså kan ni inte gå in och läsa det nya inlägget...

Eller? 
    Låter det logiskt?

Hur som helst så är det irriterande när det händer och jag hoppas att dom fixar det

Nåt i den stilen gissar jag på. Kanske att hela tråden blivit borttagen. Jag skrev nyligen ett trött inlägg i en reklamtråd som jag sedan anmälde, så kanske att någon annan skrev ett inlägg som jag inte hann se innan tråden togs bort. Och nu finns aviseringen kvar fast tråden är borta.
  • Aniara4
    Forumvärd skrev 2014-04-03 10:38:54 följande:
    Det kan vara så!
    Har ni något exempel så kan jag kika om det är något borttaget inlägg där.
    Jag har i alla fall puffat till teknik igen
    Alltså problemet är ju som sagt att det bara står "Din favorittråd har olästa inlägg", det står ingen rubrik på tråden så man vet inte vilken tråd det syftar på. Klickar jag kommer jag till en felsida (där jag inte heller ser ut att vara inloggad).

Problemet skulle vara mindre om funktionen "markera händelser som lästa" fungerade.
  • Aniara4
    Chicita skrev 2014-04-08 15:10:07 följande:

Varför är det helt plötsligt reklam mitt i trådarna?
    Jag har ändå ad-block aktiverat men en reklamfilm spelas upp mitt i allt.
    skitirriterande! 

Jag blev också väldigt irriterad när det plötsligt började låta (högt och illa) och spela en film mitt på sidan. Det tog två försök innan jag lyckades lägga till den i Adblockfiltret men nu så är det bara en tom ruta.

Jag fattar att sajten behöver reklamintäkter och att annonsörerna gärna vill komma runt Adblock, men... skrälliga filmer är f-n inte ok!
  • Aniara4
    Aniara4 skrev 2014-04-01 17:01:54 följande:
    Jag har också det problemet, extra irriterande just nu eftersom det står en stor röd etta och "Din favorittråd har oläst inlägg" (det står dock inte vilken tråd och klickar jag hamnar jag på en error-sida där jag inte är inloggad).
    Den där orubbliga ettan lyser fortfarande illrött och stör mig varje gång men låter sig inte åtgärdas. Två problem alltså:

- Att det inte funkar att markera händelser som olästa
    - Att meddelandet för en tråd som gissningsvis tagits bort inte försvinner när tråden gör det
  • Aniara4
    daniiel skrev 2014-04-17 23:02:31 följande:
    Jag skulle tro att dom bytte från gul till rosa eller vad det är för färg nu för att vi har klagat på att annonserna tog upp så mkt plats i forumet, alltså syntes för väl.
    Haha, men de tar ju fortfarande upp lika mycket plats, men nu är de dessutom svårare att identifiera, och undvika om man vill det!
  • Aniara4
    Chicita skrev 2015-05-18 19:55:01 följande:

The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form. 

Detta får jag upp varje gång jag försöker skicka ett inlägg här.
    Har varit så hela dagen. 

Det har dock funkat att posta när jag försöker igen

Nu hände det mig också, samma sak.
Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!