Rapportera eventuella buggar här!
kanske nån som sagt redan men låt trådstartaren i anonyma trådar få heta just (nicknamn) Trådstartare
det är nu ganska förvirrande att svara o läsa i anonyma inlägg när man inte förstår vem som är vem...
kanske nån som sagt redan men låt trådstartaren i anonyma trådar få heta just (nicknamn) Trådstartare
det är nu ganska förvirrande att svara o läsa i anonyma inlägg när man inte förstår vem som är vem...
besvarade trådar ska vara i fetstil! Kan vi få tillbaka den funktionen tack!
Som det är nu är det bara rörigt.
Hej,
Hoppas ngn kan hjälpa till.
Har startat en köpestråd, men det blev fel i rubriken - kan man ändra eller eventuellt ta bort tråden?
Hittar ej något av det :/
jag håller med här
Sluta blanda annonser med riktiga inlägg!
Detta gör att forumfrågor ibland hamnar på sidan 2-3 och folk ser dom inte för att dom dränks i alla dessa annonser.
SNälla gör något åt detta!
Det hjälper inte att bara byta färg, dom tar ju upp en massa onödigt utrymme fortfarande.
Hej!
Jag stora problem med era reklamfilmer på sidan.
De öppnar sig i en ruta, startar av sig själv med hög volym. Och jag kan inte stänga rutan utan får ladda om eller stänga sidan,
Jag blir mycket frusterad, ett URKASST reklamsystem.
Är det något ni kan sluta med?
Jag får bara en röd ikon för olästa meddelanden vid ringen bredvid kuvertet så att säga.
Jag får alltså meddelanden när det skrivs något nytt i forumet, men inte när jag får "mail"
SNÄLLA ADMIN!
Ni måste hitta på något för alla dessa köp & Sälj - annonser som tar upp precis HELA forumet!
Det finns många obesvarade trådar som ligger 3-4 sidor bakåt som ingen har chans att se för att dom drunknar i alla annonsinlägg . Senast för någon dag sedan fick jag gå in på sidan 2 för att hitta ett vanligt foruminlägg. Så ska det inte vara!
Ni måste hitta på något som funkar för nu liknar detta enbart en reklamsida och inget forum.
Det räcker inte med att annonser är rosafärgade
Var har profilbilderna tagit vägen?