Inlägg från: Plättis |Visa alla inlägg
  • Plättis

Rapportera eventuella buggar här!

Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-04-23 07:26:28 följande:
    vad har du för webbläsare?

Prova att byta så kanske det går bättre.  Jag har google chrome och har inte det problemet. 

För övrigt håller med om att det riktigt suger med reklam mitt i trådarna.  USELT! 
    Med Chrome kan man dessutom ladda ner AdBlock Plus så man slipper i stort sett all reklam på internet! Numera är det en behaglig vandring på den vida webben, men innan blev jag alldeles matt av allt bombardemang med rörliga bilder och annat skräp. 
    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Plättis

Jag skulle vilja rapportera en lite mindre bugg, men dock väldigt frustrerande. När man ska starta en blogg så finns det tydligen en knapp som är fel och en som är rätt, se illustration nedan. På den ena har jag inte behörighet (och på den andra heter jag plattis...)

• Plättis
    Nyfiken gul , nu fru skrev 2014-05-08 18:16:25 följande:

SNÄLLA ADMIN! 

Ni måste hitta på något för alla dessa köp & Sälj - annonser som tar upp precis HELA forumet! 

Det finns många obesvarade trådar som ligger 3-4 sidor bakåt som ingen har chans att se för att dom drunknar i alla annonsinlägg . Senast för någon dag sedan fick jag gå in på sidan 2 för att hitta ett vanligt foruminlägg.  Så ska det inte vara! 

Ni måste hitta på något som funkar för nu liknar detta enbart en reklamsida och inget forum. 

Det räcker inte med att annonser är rosafärgade

Jag håller också med.

Att halva BT är annonser och det inte går anmäla annonsinlägg i vanliga forumtrådar ("Din anmälan har nekats eftersom det inte räknas som hets mot folkgrupp.") gör att nöjet med att sitta här försvinner. 
  • Plättis

Var har profilbilderna tagit vägen?

Svar på tråden Rapportera eventuella buggar här!