Sommarblomma skrev 2014-03-17 15:48:04 följande:
Åh vad roligt :) Jag var sugen på att gifta mig när vi döpte min dotter men sambon vill inte det,för han ville ha en egen dag för oss. Känns lite roligt med då våran dotter kommre kunna gå då och vara med på ett annat sätt med oss. Känns så härligt :)
Okej,så ni har redan berättat? :) Vad härligt. Vi har fått frågan många gånger innan och sagt att vi inte vet och folk har mest sagt det behöver inte vara så dyrt och klart ni skall gifta er och varit ganska på. hehe så känns bra,så tror det kommer stötta oss bra,jag hoppas det iallafall. :)
Önskar er all lycka till med att skaffa familj :)
Japp, vi förlovade oss i november, och på sista tiden har vi fått en hel del som frågar om vi satt något datum än osv.
Min fästmans syskon gifte sig utomlands så det har inte blivit några bröllop för hans familj som de har kunnat vara med på, så svärmor speciellt är själaglad över vårt bröllop haha
Åh vad mysigt att ni kan ha med er lilla tös!
Vi funderar på barnfritt bröllop, men om vi skulle hinna få barn innan så skulle jag verkligen vilja ha med knodden på något sätt när de börjat gå. Blomflicka/blompojk t.ex är ju hur sött som helst! :D