nisomvetallt
jag har hängt på forumet i snart 12 år - varav 10 år som gift.
Jag är för gammal i gemet för att ta åt mig av kritiken men som alltid på diverse nätsajter finns det alltid folk som anser att vissa andra inte hör hemma på sajten av olika orsaker.
Kanske säger mer om dom än om mig som medlem?
Här på Bt tror jag att toleransnivån är betydligt lägre än på andra sajter eftersom det diskuteras just bröllop, alla vill ju vara expert på just sitt eget bröllop även om åsikter behövs i vissa frågor. Men att vissa har nerverna utanpå syns i allra högsta grad om man nu som gammal räv råkar påpeka något som avviker mot den allmänna uppfattningen. Jag vill inte dra det så långt som att många är bridezillas men att ha åsikter om folks bröllop får många att veckla ut både taggar och klor...
Jag har okså varit här tillräkligt länge för att höra åsikter som "varför var det ingen som saaa något, allt är ju förstört buhuu" - efter att i 10 sidor före bröllopet försökt vänligt påpeka att det val bruden gör får konsekvenser. Ja du som brud bestämmer men kom inte hit och gnäll om du inte är intresserad av att ta åt dig av vänliga tips från oss som redan varit i din sits...