Breda fötter. :-(
Hur vill du att skorna ska se ut? Någon klack? Prisklass? :)
Hur vill du att skorna ska se ut? Någon klack? Prisklass? :)
Hehe okej :) Någon speciell färg, vill du att dom ska vara vita tex?
I England har dom ju ofta "wide fit"-skor och det kan jag verkligen rekommendera! Jag har själv breda fötter och shoppar en hel del skor från England.
Dom här sidorna beställer jag massor ifrån!
www.newlook.com/shop/shoe-gallery/view-all-wide-fit/wide-fit-red-platform-court-shoes-_295973260
www.newlook.com/shop/shoe-gallery/view-all-wide-fit/wide-fit-cream-crochet-peeptoe-heels-_307258112
www.newlook.com/shop/shoe-gallery/view-all-wide-fit/wide-fit-cream-crochet-strap-platform-court-shoes_306939912
www.newlook.com/shop/shoe-gallery/view-all-wide-fit/wide-fit-cream-embellished-peeptoe-heels_304890912
www.next.co.uk/x532324s3
www.next.co.uk/g393248s1
www.next.co.uk/x534322s3
www.marksandspencer.com/footglove-suede-water-repellent-wide-fit-court-shoes/p/p22298836
www.marksandspencer.com/suede-wide-fit-pointed-toe-shoes-with-insolia/p/p22277485
www.marksandspencer.com/faux-suede-bow-wide-fit-court-shoes-with-insolia/p/p22277575
www.marksandspencer.com/footglove-leather-wide-fit-curved-t-bar-wedge-sandals/p/p22298854
Alltid svårt att veta vad någon annan tycker om och vill ha, men det är ett tips iaf, att kika i butiker i England för dom har som sagt allt som oftast även bredare skor :)
Hoppas att du hittar ett par fina skor tillslut och visa gärna sen vad du valde för några! Jag måste bara säga det också att jag tycker du har valt en jättefin klänning!