Inlägg från: Marione |Visa alla inlägg
  • Marione

Breda fötter. :-(

Vissa märken är bättre än andra. Jag har halvbreda fötter så jag kan inte ha alla märken. Vill du ha diskreta skor eller ska de synas?

De skönaste skorna som finns är Iron Fist. Sjukt sköna, som att gå i tofflor. Men de har väldigt hög klack överlag och är allt annat än diskreta. Men, man känner inte att man har så hög klack för att de är så bra gjorda.

Om du vill ha ett par sköna diskreta skor med liten klack så vet jag att Sköna Marie är ett märke som många kan ha. Kanske inte världens roligaste skor rent utseendemässigt, men diskreta, sköna, försiktiga och bra för personer med lite bredare fötter.

• Marione

Man ska gå upp en strl på Ironi Fist (borde ha nämnt det) men de sitter helt underbart. Även om du inte vill ha sådana nu till bröllopet så testa de ngn annan gång. Jag kan gå en hel dag i mina utan att få ont och kommer troligtvis att köpa ett par själv till mitt bröllop. Äger flera par!!

Go wild and crazy tycker jag. Så snyggt till bröllopsklänning. Man måste ju inte ha extrema skor, men ngt annat än vitt tycker jag är jättesnyggt.

Svar på tråden Breda fötter. :-(