Stephen king!
vad kan ni om Stephen king? :)
vad kan ni om Stephen king? :)
Hahaha vilket kul quiz och nu är det officiellt att jag inte kan speciellt mycket om King
Jag svarade på allt, klickade sedan på "Skicka svar & visa de rätta svaren", ska man kunna se då hur många man svarat rätt på? Jag ser inte heller dom rätta svaren.
Nog för att jag nog hade dom flesta (alla) fel :P
Prövade igen och nu funkade det, hade faktiskt hela 5 rätt! :D Fel på dom två sista :P
Prövade igen och nu funkade det, hade faktiskt hela 5 rätt! :D Fel på dom två sista :P
Ojojoj, två ynka rätt. Det här var verkligen inte min kategori
Inte så illa med fem rätt för någon som inte är ett dugg intresserad av Stephen King!
Inte så illa med fem rätt för någon som inte är ett dugg intresserad av Stephen King!
Jag hade sex rätt, gissade bara på den jag hade fel på. Och då har jag bara läst en enda King-bok. Borde jag söka läkare?
Jag hade sex rätt, gissade bara på den jag hade fel på. Och då har jag bara läst en enda King-bok. Borde jag söka läkare?
Wow, jag hade alla utom ett rätt! Gissade på alla utom första, haha. Hade fel på frugans namn :)
5 av 7 rätt... Kunskaperna om King som jag slukade i tidiga 20-års åldern sitter kvar tydligen..