Vilken klänning?
Bra kombination :)
Eventuellt går det ju att sätta i en bit stretchspets eller liknande i öppningen i ryggen också om du känner dig lite för avklädd
och mitt inlägg tog vägen????
Hm... Daniiel - eller så ber du maken välja så blir det en överraskning ;)
Jag kan inte bestämma mig... jag blir så velig. Jag kommer sluta upp utan klänning :P
Ärret sitter typ mitt på ryggen mellan skuldrorna. Jag har aldrig bar rygg därav. Tack ändå Chicita, det är väldigt snällt av dig! :) Jag är väldigt förtjust i mint&berrys klänningar och den blåa du länkade till var supersnygg, helt i min smak! Trots att den är lite väl låg i ryggen. Jag har sneglat lite på den här www.zalando.se/mint-berry-skjortklaenning-blatt-m3221c0ao-k11.html och tycker den är väldigt fin. Jag blir dock lite snål och tänker att jag lika gärna kan ta klänning nr.6 i TS då, för den är som en kombination av dom två mint&berry klänningarna nästan :P
Men ska dra en runda på stan idag och hålla tummarna en sista gång!
Den va jättefin! Väldigt klassisk, visst den är lite dyrare men det är ju en klänning du kommer kunna ha länge just eftersom den är så klassisk.
När jag verkligen vill ha något så använder "tjejmatte" alltså jag tänker på att det är en investering och använder jag den ca 10 gånger så blir den ju riktigt billig :)) haha Min sambo kan bli rätt trött på mig. (Förstår inte varför)
Jag blev tråkig och köpte den här svarta klänningen m.hm.com/se/product/15484 trots att den är så öppen i ryggen. Men jag skulle vilja ha den här till m.hm.com/se/product/16848 och självklart fanns den inte i min storlek i butiken. Har en vecka på mig att jaga rätt på den...
Den här klänningen alltså
Och den här kavajen vill jag ha till
Och sedan tänkte jag ha ett snyggt silverfärgat halsband till det, som jag tror kommer från dig Chicita :)
Ja, jag prövade kavajen till klänningen och med ett längre silverfärgat halsband som fanns på HM och det var skitsnyggt! :) Tänkte att jag skulle beställa kavajen i en strl större, men nä.. Beräknad leverans 5-9 maj.. Vilken besvikelse!
Och ett par jätteröda pumps till ;)