• Innuendo

vigselring fem eller sju stenar?

Om du har ett smalt finger blir väl ringens omkrets mindre, så det kanske kommer se ut som att ringarna täcker nästan halva fingret? Jag har ingen aning, men det borde väl bli så...?

*Trött fundering från en trött Innuendo*

Hursomhelst är ringen jättefin! Jag förstår dock att du har sådana här funderingar, jag beställde förlovnings- och vigselringar i januari (efter svår beslutsångest som nästan drev Maken till vansinne ) Så fort beställningen hade skickats började jag grubbla: "Var det verkligen rätt val? Borde jag ha tagit några andra?" Vågade inte delge Maken de funderingarna, då hade man väl åkt ut!

Nej men skämt åsido, det är nog vanligt att man grubblar över om man verkligen valt rätt ring (jag hoppas det i alla fall, vägrar tro att jag är ensam om det). Vänta nu tills du får prova ringen och se hur den ser ut "IRL". Och som Lavin säger, visa oss gärna hur det ser ut!

Även helgon har ett förflutet, även syndare har en framtid.
  • Innuendo

Förlåt, det var ju Lavin som hade länkat till sin ring, inte du TS! Me nden ringen ser jättefin ut så om din ser likadan ut är det ju inte  fel att säga att din är fin...

Även helgon har ett förflutet, även syndare har en framtid.
Svar på tråden vigselring fem eller sju stenar?