Strypa födelsemärke med tråd?
Det är ku inte så känsligt det här men gillar du inte kroppsliga grejer sluta läsa här :P
Jo, jag har ett utstående födelsemärke som sitter illa till vid troskanten, därför gjorde jag slag i saken och gick till vårdcentralen i onsdags förra veckan. Läkaren knöt då en tråd runt märket också att det skulle skrumpna. Om det inte hänt ngt på fredagen veckan egter skulle jag höra av mig.
Det blev lite vitt i kanterna på fredagen men efter det har det egentligen bara blivit svullet och argt, och olåstret har lovordats gult av ngn form av vätska (det är ju inget sår så kan det vara var? Eller har han knutit så hårt att det blivit ett sår som då inte lovord tvättat ordentligt?)
Nu till min fråga - ni är säkert några som gjort detta, både hemma och på VC, blev det såhär för er också innan fläcken trillade av? Enda jag hitta rör Flashback där det står att det är som värst dagarna innan den dör...
Fick en ny tid på vc på fredag men är så orolig av mig och hatar småsår och sånt som ömmar och är infekterat...