Sagolina skrev 2014-08-18 12:16:20 följande:
Jag blev hippad igår. Picnic i en park, sumobrottning (med dräkter), avslappnande bad och indisk huvudmassage. Perfekt program för en gravid småbarnsmamma;)
var skönt att kunna sitta i lugn och ro och umgås.
Usch jag börjar bli stressad över dansen... Varken jag eller sambon brukar dansa(har aldrig dansat tillsammans!!), men bestämde oss för att i alla fall dansa en vals på festen. Nu är det mindre än 2veckor kvar och vi har varken hittat låt eller övat på att dansa. Börjar nästa önska att vi skippade dansen helt...
Låter som en perfekt möhippa! :) Hur är en indisk huvudmassage? Lät fantastiskt!
Det är ju inte försent att ta bort dansen från programmet väl? Om ni verkligen inte vill? Annars får ni sätta er ner och välja ut en dans och så finns det massa bra tutorials på youtube som ni kan följa och lära er av :)
30giftervioss skrev 2014-08-21 11:20:51 följande:
Lycka till själv! Ja det är mycket småfix nu och man börjar blanda ihop saker känner jag.. Mycket har gått åt h-e (som t ex att jag beställt 22st solfjädrar men bara 16 har kommit.. Suck..)
Men när man väl står där framför prästen så kommer allt spela mindre roll och man är lycklig bara att få gifta sig med sin drömpartner :)