Inlägg från: daniiel |Visa alla inlägg
  • daniiel

Gifta sig höggravid???

Jag tror inte någon av era inbjudna skulle ta hemskt illa upp ifall det skulle visa sig att ni måste ställa in med kort varsel. Dom lär förstå :)

Det är mer om du tror att du är pigg nog och orkar! Alla graviditeter är ju som sagt olika. Jag mådde hemskt dåligt under min andra och dottern föddes redan i v.34 då. För oss hade det alltså inte funkat med ett bröllop så nära inpå, men det är ju jättesvårt att veta i förväg.

Ni får helt enkelt köra på så länge det känns bra och hålla tummarna helt enkelt :) Det kan ju bli hur bra som helst, du mår toppen och ingen bebis kikar ut för tidigt hehe

• daniiel

Haha ja, FL är ganska hemskt måste jag säga. Man blir bara nedstämd, ledsen och bitter av att hänga där :P

Men om du har bra backning och hjälp och känner dig pigg nu, så ska det säkert inte vara några problem :) Och om ni inte ska ha någon jättefest sent in på småtimmarna, så tror jag säkerligen att du kommer orka även om du skulle bli lite mer trött/må lite sämre. Du får se till att vila bra dagen före och efter. Bara att tuta och köra! Jag hoppas att ni får en jättebra dag :)

Svar på tråden Gifta sig höggravid???